Plánovaní vaší svatby začíná zde

Sníte o dokonalé svatbě?
Pomohu vám proměnit ji v realitu!

Vytvořím pro vás nezapomenutelný svatební den, plný romantiky, elegance a štěstí.

Služby

S čím vám pomohu?

Ráda pro vás připravím vaší svatbu snů od samého začátku až po váš svatební den. Na první nezávazné schůzce se seznámíme, řeknete mi vaše představy a domluvíme se na možné spolupráci.

První schůzka je vždy zdarma, protože aby vaše svatební přípravy byly příjemné pro vás i pro mě, musíme si lidsky sednout a vy musíte cítit, že na svatbu, kterou vám zorganizuji budete celý život s láskou vzpomínat.

Když chcete to nejlepší

Kompletní organizace svatby

Co ode mě můžete očekávat…

  • naplánování vaší svatby od A do Z
  • zajištění prověřených dodavatelů
  • komunikaci s dodavateli před svatbou a zajištění všeho potřebného
  • vyřízení dokladů na matrice příslušné obce/města, zařízení dokumentace pro cizince
  • osobní návštěvu s vámi u vámi vybraných dodavatelů – květinářka, cukrářka, cateringová firma…
  • návrh rozpočtu vaší svatby
  • návrh harmonogramu 
  • koordinaci svatby ve váš velký den
  • komunikaci s dodavatele v místě konání svatby
  • dohled na posvatebním úklidu a vrácení všech zapůjčených dekorací, inventáře atd…
  • komunikace v českém i anglickém jazyce
  • osobní a milý přístup 

Cena: individuální

svatbní den bez stresu a nervů

Koordinace svatebního dne

Objednejte si svatební koordinátorku pouze pro svůj velký den. 

Co vše dostanete?

  • 1. předsvatební schůzka – online nebo osobně
  • doporučení dodavatelů – kontakt s nimi již je na vás
  • online podpora – můžete mi napsat email, když si nevíte rady
  • sestavení harmonogramu – pomohu vás sestavit harmonogram
  • zajištení obřadu ve svatební den,  vč. dokladů, usazení hostů, gratulace, špalíru
  • zajištění slavnostního oběda – usazení hostů, dohled nad servírováním chodů a proslovy
  • komunikace s dodavateli – pouze ve svatební den
  • dohled nad harmonogramem dne – ve svatební den
  • 2. předsvatební schůzka před svatbou osobně nebo online
  • návštěva svatebního místa, pokud ho osobně neznám
  • Svatební manuál – excluzivní PDF návod, rady, tipy, tabulky…
  • koordinace dne 10-12 hodin, max do 20:00.

Služba “koordinace svatebního dne” je možná jen v okruhu 70 km od města Benešov 256 01. Dojezdová vzdálenost je max. 1 hodina.

Cena: 18.000 kč

Po konzultaci zvládnu vše sama

Konzultace 1:1

Chcete si svojí svatbu plánovat sama, ale nevíte kde začít?

Pojďte se sejít a probrat všechny vaše možnosti.

Doporučím vám koncept plánování, projdeme spolu vaší vizi svatby a společně vytvoříme plán jak budete postupovat tak, aby váš svatební den byl ten NEJ!

Co vše dostanete:

  • 2 hodiny
  • know-how jak plánovat svatbu
  • sestavení kalkulace
  • sestavení harmonogramu
  • doporučení dodavatelů
  • Seznam svatebních úkolů

Cena: 2.990 kč

Reference

Řekli o mě

We could not have been happier with Martina Filipova as our wedding planner/coordinator. Due to Covid, we had to postpone our wedding once, which means that we were in touch with Martina for more than two years. She helped us tremendously with postponing the wedding to the next year. Overall, during the whole planning process and the wedding, we have known Martina to be extremely professional, very kind, understanding, supportive, flexible, and a delight to work with. She listened to all our wishes, and she made them true! During the entire time, including the wedding day, she knew what she was doing and had everything under the control. And even though, she had to improvise, because we did not have the perfect weather, she was able to solve everything very gracefully and made our day unforgettable & magical. That’s why we felt at ease during the wedding, and we could enjoy every minute of it. Thank you very much Martina for your amazing support! Heinz and I very highly recommend Martina and are very grateful for all her hard work and dedication she put into our dream wedding!

Bára & Heinz

Od chvíle, kdy jsme se zasnoubili, jsem věděla, že chci Martinu za koordinátorku.

Od začátku byla komunikace jako s kamarádkou, co všemu okolo svateb rozumí. Měla jsem velice konkrétní představu, kterou Martina hned pochopila, ve všem mi vyšla vstříc a hledala cesty, jak zrealizovat mé vysněné představy. Každá jedna schůzka byla příjemná a přínosná. Samotná svatba byla opravu zrealizováním našich snů a představ.

Díky Martině jsme se mohli věnovat sobě a hostům a neřešit provozní věci. Jsme nesmírně vděční za toto rozhodnutí a do konce života to pro nás budou nejkrásnější okamžik v našich životech. Děkujeme Martinko, jsi žena na správném místě 🤍

Eliška & Martin

Martinka byla tím nejlepším rozhodnutím, které jsme pro náš svatební den mohli udělat. Od prvního setkání působila neuvěřitelně sympaticky, klidně, profesionálně – hned jsme si sedli, společně se zasmáli a my hned věděli, že přesně takového člověka si přejeme, aby v tak důležité chvíli jako je svatební den, stál po našem boku.

Díky ní jsme si mohli svatbu opravdu užít. Vše běželo hladce, aniž bychom museli řešit jediný zádrhel. Myslela na každý detail, dokázala nás uklidnit, když jsme byli nervózní, a vždy měla po ruce nejen řešení, ale i úsměv. Je to člověk, který svou práci dělá skvěle a hlavně srdcem.

S Martinkou byla svatba nejen krásná, ale především uvolněná a plná radosti. Dokázala vytvořit atmosféru, ve které jsme se cítili opravdu opečovávaně. Vděčíme jí za to, že náš den byl přesně takový, jaký jsme si vysnili.

Děkujeme moc – za vše, co jsi pro nás udělala. Navždy budeš součástí našich vzpomínek. 🤍

Simona & Matěj

Květina

Má filozofie

Věřím v detailní plánování podle představ mých klientů.

Vaše svatba bude vždy ve Vašich vzpomínkách jako ten nejkrásnější den

Proces organizace svatby by měl být zábavný, jedinečný, natěšený a elegantní.