O MNĚ

V roce 2001 jsem dostala svojí první práci v luxusním 5✩✩✩✩✩ hotelu Le Palais v Praze jako Reservation Asistant a tady započala moje láska ke gastro bysnysu, turismu a eventům.

V krásném historickém hotelu jsem poprvé viděla, jaké to je starat se o náročnou klientelu a přitom být pořád s úsměvem na rtech a ochotná vždy pomoci.

Po nějaké době jsem se přesunula do sesterského hotelu Savoy u Pražského hradu. Tady už jsem se naplno začala věnovat přípravě akcí a skupin.

Vyzkoušela jsem si organizaci naprosto odlišných směrů, např. pobyt fotbalového reprezentačního mužstva, zahraničních sportovních klubů i setkání politických špiček nebo zahraničních pěveckých hvězd.

Po pár letech jsem se rozhodla, že se naučím perfektně anglicky a proto jsem vyrazila na roční pobyt do Californie, kde jsem nakonec zůstala roky dva. Byly to jedny z nejlepších studentských let, jaké jsem prožila a moje angličtina stoupla na velmi vysokou úroveň.

Po návratu jsem se vrátila opět do hotelového prostředí a to možná do toho nejexklusivnějšího, hotelu Radisson Blu Alcron. Tady jsem posbírala další cenné zkušenosti z převážně firemních akcí a školení. Velké české i zahraniční korporace si zde podávali dveře a já jsem si zvykla na to, že i důležité osobnosti z různých oborů jsou jen lidi a krásně se s nimi spolupracuje.

Mateřská dovolená mě na pár let odvedla od světa plánování a organizování, ale v plné síle jsem se vrátila pořádat svatby a akce pro krásné resorty ve Středních Čechách, hlavně zámek Ratměřice byl na krásné svatby jako dělaný. Naučila jsem se do detailu naplánovat mini romantickou svatbu pro 4 osoby i překrásnou veselou svatbu pro 130 osob.

Každá svatba nebo firemní akce je jedinečná a já vám mohu zaručit, že do plánování té vaší dám celé srdce, všechny posbírané zkušenosti a hlavně i trochu humoru a nadsázky, protože bez toho by byl váš event nudný.

S láskou a úctou

     ~ Martina